jueves, 18 de noviembre de 2010

Melbourne (Australia)

Como hoy estoy mas activa... seguimos con la aventura.

Si, definitivament he cambiat el continent Asiatic pel continent Australia. La veritat i com molts de vosaltres ja sabreu no tenia cap intencio de venir a Australia, en canvi el desti semblava que em volgues dir alguna cosa al respecte.
A una illeta perduda de Malasia, vaig coneixer a dos espanyols (un catala i un sevilla) ja mig australians, que em varen convidar a visitar la ciutat. A mes, Eli just despres de Indonesia marxava cap a Melbourne, justament al mateix barri on jo suposadament m'havia d'allotjar i per si no era suficient, un altre antic colega, mes diferents persones que vam coneixer al viatge, parlaven meravelles de Melbourne i d'Australia. Per tant, sense pensar-ho gaire... vaig decidir comprar-me un bitllet d'avio cap a Melbourne, on en principi passaria unes quantes setmanes.

La meva arribada no va ser la esperada. Em varen venir a buscar a l'aeroport i he tingut servei d'infermeria per part de L' Eli i de Raul practicament total durant els primers dies d'arribada. Aixi que durant la primera setmana poca cosa en quant a Melbourne. Aixo si, es important aclarir que el temps aqui es desastros i que la pluja i el fred no deixa que acabi d'arribar l'estiu. Espero, pero, que les coses canviin en breu, ja que l'estiu i el sol semblen que volen arribar. ( El sol aqui, pega moltissim, estem just a sota del forat de la capa d'Ozo, aixi que... es nota i molt!) No hi venen als supers proteccio solar de menys de 30 i tots els nens van amb barret d'excursio! Aixi.... com a data significativa!

Despres de la primera setmana de repos i de la visita al doctor... ja puc dir que estic molt millor. Encara haig d'anar una mica en compte amb el dinar que menjo, pero... com tot es tan car (sobretot si no treballes aqui) la meva dieta s'esta comensasnt a reduir a llet i cereals! ;)

De totes maneres, el poquet que he vist de Melbourne es alucinant! Els Australians son gent per lo general, molt oberta i amable. No hi ha cap motiu per no ser felis aqui. No hi ha ni rastre de la crisi, viuen ve, tenen una bona feina i surten cada dia a pendre una cervesa amb els companys.
El centre... es una passada! Federation Square, el barrio Xino, els petits Lanes (carrerons amb encant), el Victoria Market (en especial el Suzuki food court), la vorera pel riu Yarra, el cami de la platja de St. Kilda.... es una meravella!
A destacar, pero, haig de comentar que el dissabte passat vaig estar en unes bodegues de vins (els meus companys de vins son someliers i el bon dinar i el bon vi estan sempre presents! (jo no tinc ni idea, pero... els escolto atentament aviam si algo puc aprendre!! jejej) ). La visita va ser molt interessant, tot i que malauradament la meva roba no es adequada i vaig passar massa fred!
I tambe es important comentar que el passat diumenge vaig disfrutar d'un brunch en bona companyia molt apropet del barri espanyol (si, si, aqui les sangries, les paelles i el pernil serra, son cars pero triunfen!).
Aquest cap de setmana ens espera el Spanish Festival (ente Branswick i Johnoston St. ) i... aviam quines sorpreses mes ens te deparades el futur!

Us segueixo explicant la meva experiencia pel continent Australia, tot i que de moment us haig de dir que la idea es estar per aquestes terres fins despres de Nadal (aixi, passare un Nadal a la Australiana, amb maniga curta i a la platja!) :)

Moltes gracies a tots, sou els millors companys de viatge!

Propera parada.... Melbourne inside!

1 comentario:

  1. joer Miriam, me haria gracia recibir el año en la playica. como no puedo espero que lo disfrutes. Y feliz año, ya que tu lo recibiras antes que yo y en el puente ese que sale por la tele con petardos :)
    UN BESAZOOOOOOO

    Soy Gisela

    ResponderEliminar